Gwarancja

Wszystkie towary zakupione u nas podlegają 24 miesięcznej gwarancji, chyba, że druk gwarancyjny podaje inaczej. Gwarancja nie obejmuje wszelkiego rodzaju przypadkowych lub celowych uszkodzeń, a także uszkodzeń spowodowanych niedbałym i niewłaściwym użytkowaniem. Podstawą przyjęcia reklamacji jest dowód zakupu towaru (lub jego kopia) i karta gwarancyjna (jeśli takowa została wydana). Reklamacja zostanie rozpatrzona a naprawiony towar odesłany najpóźniej w ciągu 21 dni od daty otrzymania przesyłki. Okres gwarancyjny zostanie przedłużony o czas naprawy urządzenia. Przesyłka z reklamowanym towarem powinna zawierać dokładny opis reklamacji oraz adres zwrotny z kontaktowym numerem telefonu lub adresem e-mail. Warunkiem ważności gwarancji jest nienaruszona plomba gwarancyjna (nie dotyczy, jeżeli towar nie jest w takową zaopatrzony). Towar należy odesłać w oryginalnym opakowaniu wraz ze wszystkimi dodatkami, które klient otrzymuje przy dostawie (okablowanie, sterowniki, instrukcje itp.).